AhLaN WasAhLan

Thursday 29 December 2011

Assalamualaikum rakan blogger ..
arinie nak cerita tentang cerita yang pasrah .. huhuh .. pasrah is menyerah n redho is ikhlas =)


xde titel kot nak letak ..  wlaupon hati terase sedih tpi diriku tetap kuat tuk hadapi semue nie coz dah penah alami bende yang same " putus cinta" huuuuuuuuuu........
frust sgat lah kan bile pikir blik ayat2 manis lelaki zaman skrg.. sakit sgt ati ..bile kte dah setia dye plak yang buat hal.. rase mcm je p ambik pisau bunuh dye tu! ya allah .. tpi bile d fikir2 kan better fikir n tumpu pasal stady lgi baik.. 


emmm .. dengan ini diri ku bebas dengan berstatuskan "single" semula ..


 teringat kata2 kwan ku tadi " jika kte xpermainkan lelaki tu dye pon xkan mempermainkan kte juga tpi jika sebaliknya dye akan permainkan n tipu kte jika kte pon buat perkara yang sama subelum nie pada lain yang lain" .. btol juga kate kawan ku .. mugkin nie akibat kene pada ku semula sbb aku pernak sakit kan org yang ku syg 2tahun yang lepas .. n btol gak ckap org "bercinta dalam facebook nie xkan kekal pon dengan ayat2 lelaki zaman skrg  .. nape lah bande nie berulang lgi pada diriku ... =(   aku yakin tuhan memg nak berikan yang terbaik tok diriku .. aku pasrah jika memg bukan skrg mase nye tok diriku mencari jodoh or what ever yang menyakitkan .. 


arini aku menangis agar ecok aku bangun dengan harapan hati tenang n seperti tidak ad ape2 yang berlaku .. aku benci sgt pada dye! semue hanya lah dusta semate2 =(


*ape lah nasib tuan badan kan ... kesetiaan yang datang hanya sebentar je n cinta yang dtang seperti persinggahan semata2 ... dugaan hidup xkan pernah lari tpi selalu dtg utuk membri jalan yang xpernah diminta ...  but jamilah perlu tabah tok harungi this semester dengan baik n  tanpa gangu , no cry n no play2 ..ok!

No comments:

Post a Comment