AhLaN WasAhLan

Monday 7 November 2011

aku dah xkuat !! ya ALLAH tlg lah hamba..

terase sgt sedih ngan masalah y melanda diri ku .. berbagai2 masalah menimpa ku sejak bulan lepas smpai skrg ... aku xkuat nak pikul semue beban nie ... lepas 1 malsah , masalah lain pula menimpa ... family y ku harapkan boleh selalu berikan semangat pada ku tpi lain plak jdi nya ,, n org y ku cinta y ku ingin berkongsi cerita tpi dye plak sperti byk rahsia y xnakbgi thu ,,,entah ape rahsia pon xtaw ..

YA ALLAH .. sedih tol ngan kehidupan ku skrg ... ape perasaan korang , ble family sish dan buang korang dri family ?? mesti terase sedih sgt kan .. n ape perasaan korang ble korang berbuat baek ngan seseorg tu n dye gak buat baek ngan korang tpi dlm mase y same dye memburuk2 kan n memfitnah korang ?? 

rase macm nak menjerit je .. walaupon dh pergi kesana sini tenangkan fikiran tpi tetap juga xleh tahan ngan semue nie ... rase nak jerit je!!!!!! perlukan kwan nak luahkan perasaan tpi ??? hanya menulis di blog nie sahaje y leh aku luahkan ..

hari2 aku berdoa YA ALLAH kau ampunkan lah dosaku , aku xmengharapkan balsan dgn ape y aku lakukan tpi kenape semua nie y terjadi... ampunkan lah ya allah dosa hamba mu y hina ini .. jangan lah kau jaoh dri ku .. kau kuatkan hamba ya Allah tok tempuhi segala  dugaan ini .. aku tidak kuat tanpa kasih dan syg MU ...aku pasrah dgn segala y kau berikan kepada ku ini .. bantu lah hamba ya ALLAh, hamba takut sgt dengan dosa ku y terlalu byk ... kau terima lah taubat ku y dahulu .. terima lah ya ALLAH segala amalan  ku .. ampunilah hamba ya ALLAH.. ampunkan lah YA ALLAH .. aku mohon dri MU.. makbulkan lah doa ku ya ALLAH ..

aku terase sgt sedih ngan ape y di kata kan oleh abah ku pada pgi tdi .. terase sgt .. aku mengharapkan kuluarga ku paham masalah ku tpi family ku juga y memberi masalah..mgkin puncA nya dri diri ku jaga tpi. smpai ble semue nie nak berakhir??????? aku dah xkuat sgt hari2 menagis keluar air mata...  aku nak sgt kuar dri umh nie berdikari tpi ble d pikirkan aku masih ad ibu xpe lah aku bertahan walaupon ibu ku juga membrikan ku tekanan...

aku selalu berharap , agar semue nie berakhir ngan cepat dh xkuat sgt.. air mata nie plak keluar smpai kering mate ku .. ape la y aku harus lakukan skrg ?? emmmmmm .. sabvar ye jamilah !! ;(


No comments:

Post a Comment